Home icon Home»Nieuws»Jaaroverzicht East Light 2012...
Jaaroverzicht East Light 2012...

Het einde van het jaar 2012 is in zicht, en zoals elk jaar blikken we kort even terug op een aantal zaken, waarmee we ons als Chapter East Light het afgelopen jaar bezig hebben gehouden. De leden van East Light hebben het jaaroverzicht inmiddels al kunnen lezen in de nieuwsbrief de zij per mail ontvangen hebben. Voor de overige volgers van deze site is het jaaroverzicht nu ook te lezen. Klik hieronder op "lees meer" voor het jaaroverzicht...

East Light Jaaroverzicht.

Voor ons als PSV fans was het al met al niet het jaar waarop we gehoopt hadden. Vooraf was de doelstelling om zo lang mogelijk mee te doen om een plek in de Champions League. Dat we meestreden tot de laatste dag is gelukt, maar dat we daarna met lege handen stonden was natuurlijk wel teleurstellend. Vooral gezien de aankopen die PSV voorafgaand aan het seizoen 2011-2012 deed, hadden we natuurlijk op meer gehoopt.

Toch stonden we niet geheel met lege handen aan het einde van het seizoen. Want ten koste van onze streekgenoten, Heracles Almelo, wonnen we wel de strijd om de KNVB beker. In de kuip werd het 3-0 voor PSV. Dat we als PSV fans wel toe waren aan een prijs bleek wel in de grote getale dat de PSV aanhang aanwezig was. Ook vanuit Goor vertrokken een aantal bussen met PSV fans richting Rotterdam. Wij als Chapter East Light zijn dik tevreden met het verloop van deze dag. En als slagroom op het toetje won PSV van onze vrienden uit Amsterdam de strijd om de Johan Cruijff schaal. Ook hier waren we met een leuk groepje aanwezig.

De activiteiten waaraan Chapter East Light deelnam waren ook zeer succesvol. Zo deden we weer mee aan het zaalvoetbaltoernooi om de “netwerkcup”. Dat we hier niets hadden gewonnen deerde ons niet. Ten slotte was meedoen belangrijker dan winnen. Ook waren we present bij de grote PSV Quiz, georganiseerd door de Supportersvereniging PSV. Hierin waren we succesvoller en gingen er enkele van ons met een aantal leuke prijzen vandoor.

Ook organiseerden we zelf natuurlijk weer een aantal leuke activiteiten. Zo sloten we dit jaar het seizoen af met een gezellige barbecue. Ook was ons jaarlijkse feestavond weer een geslaagd evenement. Mede dankzij de komst van oud PSV spits Jan Vennegoor of Hesselink werd het een zeer gezellige avond. Ook willen we de supportersvereniging bij deze nogmaals bedanken voor de hulp die we krijgen bij het organiseren van onze evenementen.

Ook reed de “East Light on Tour” bus weer. Dit maal waren de wedstrijden tegen VVV Venlo en Heracles Almelo uitgekozen om met een grote groep naar Eindhoven af te reizen. Tegen Heracles Almelo waren we zelfs genoodzaakt om met een dubbeldekker te reizen, gezien het grote aantal deelnemers.

Bovenstaande activiteiten zijn niet onopgemerkt gebleven in onze regio. Zo mochten we het afgelopen jaar ook ons verhaal doen bij RTV Oost tijdens een uitzending van “Overijssel vandaag”.

Het seizoen 2012-2013 zit er inmiddels alweer voor de helft op. En op het moment van schrijven staat PSV weer daar waar het volgens ons hoort, namelijk op de eerste plek van de ranglijst. Al zitten er wedstrijden tussen waarover we niet naar huis willen schrijven.

Ook doen we nog mee om de KNVB beker. Daarentegen zijn we Europees uit gevoetbald.

Natuurlijk gaan we in 2013 weer verder met het organiseren van diverse activiteiten. Zo staan er weer een aantal busreizen op de agenda, en zullen we ook weer deelnemen aan activiteiten die door andere PSV supporters wordt georganiseerd. Natuurlijk zullen we iedereen op de hoogte houden van onze activiteiten via de mail en onze website www.eastlight.nl

Langs deze weg willen we iedereen zeer goede kerstdagen toewensen en een voorspoedig en sportief 2013.

Inline afbeelding 1